Monday, May 7, 2012

我计错数哇!

嗨~~
早上天气清爽来到学校....
虽然睡眠不足精神状态不太好,但我心情还为之不错的。
却在听到了某个消息后,整人脸色一变。
那瞬间我的好心情被震惊、阴沉取代。

O~M~G!!
我计错数啊!

觉得这对白很熟悉吗?
嗯哼,林峰曾在港剧《谈情说案》和杨怡说过...
景博:sorry,對唔起,系我錯,我計錯數,條數唔應該咁計嘅,我同你之間,我一直以爲系1加1等于2,原來唔系,原來系二進制,1加1等于一零。我在講我同你,原來兩個人喺埋一齊,唔系淨系兩個人嘅事咁簡單,仲要顧及我哋屋企人。
(省略掉無關部分………………)
直到我媽咪出咗事,我好清楚,我計錯數。
 

犀利妹:系你教識我噶,系你話俾我知咩叫苯氨基丙酸,你話當一男一女走埋一齊,呢種激素就會增加,感情就會提升,咁呢種關系同埋狀態就叫作“愛情”,系唔系呀?你鍾意我,系因爲你苯氨基丙酸噶濃度增加,你從來冇講過我們喺埋一齊系因爲一條數噶,幾時開始變成一條數架(一道數學題)?你根本就唔鍾意我,你喺度賴計錯數……

啊~!!
现在我也计错数哇!
啊!事情还蛮大条的。
bek cek arh~~
嗨....
不知道是该怪自己太天真单纯,把事情想得太简单?
抑或是对自己太过有“自信”了?!

笨!蠢死了!
这次,我「累」死自己了!
我,完了。

我不聪明,
but现在这时候可套上一句“千虑一失”哩。
啊~!!
我后悔了。

No comments: