Friday, May 20, 2011

520 同学爱

520 学校管你有人爱还是无人爱...嘛是要上课。
呃....像我这种单身的,没差啦!
还不都是一样自个儿过日子。
嘻嘻,自个儿没亲密友人没关系,我还有朋友嘛!
我没有爱情,但我有友爱!
=)

上完早课后,咱们整班人去Jusco吃午餐。
第一次一大班15人一起外出,真的很大阵仗咯。
分为三批三辆车出发。
出发时发生了小事误。
有同学车竟被学校锁了...要还RM 50...
就这么无端端不见了RM 50...
才发现有了学校car sticker也未必是件好事。
>.<

Jusco OldTown
初来报到,比较“山芭”。
可是...我也好像无时无刻都很“山芭”的咯....
去到哪就拍到哪...  xD
嘻嘻嘻。



Pictures time while waiting for the foods..






 Eating time!
and.. the time after we are finished eating...



Stay at Jusco OldTown from 1pm till 4pm....
and we back to school for our next class!
Heeeheeee....
English class!
Is a young and handsome teacher! ♥
Owwwh~~ so GOOD!
He is humour!!
Owwwh~~~!!
I can't stop owwh now...
hahahahaha!!
We have a handsome and young teacher now!!
Aiyaa, no need scare boring already~~
hahahahaha~~ 
We got more ohm to study too!
Oh YES!
=)

*went to OldTown this time...
hope to go NewTown for the next time xD

No comments: